Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u de meeste veelgestelde vragen alvast beantwoord. Staat uw vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op via het informatie & bestelformulier.

Foto materiaal

Maakt het uit hoe ik de foto aanlever?
Nee, het maakt niet uit hoe u de foto aanlevert. MyFavourite verwerkt zowel analoge als digitale beelden. Zwaar beschadigde analoge beelden kunnen als ‘niet geschikt’ bevonden worden. MyFavourite neemt in dat geval contact met u op over de mogelijkheden.

Mag ik een foto digitaal aanleveren, bijvoorbeeld op schijf of per e-mail?
Naast onze automatische upload funktie in het bestelproces is het natuurlijk ook mogelijk om de foto of op een CD aan te leveren. De minimale eisen die wij hieraan stellen zijn: De camera moet tenminste 2 Mega pixels vermogen hebben. Deze informatie kunt u nalezen bij de handleiding van uw fototoestel. Het bestand is het liefst een .psd of .jpeg bestand van tenminste 300 dots per inch (dpi), of 1 mb groot. Indien u geen gebruik wilt maken van onze automatische upload mogelijkheid en het bestand is te zwaar om per email te versturen, dan kunt u de gegevens branden op een CD en per post versturen naar ons post adres.

Product

Kan ik mijn eigen stof aanleveren?
MyFavourite kan alleen met speciaal geprepareerde stoffen werken. De kwaliteit van de stof is bepalend voor de kleur en houdbaarheid van de bedrukking. Het is om deze redenen niet mogelijk om zelf stof aan te leveren. Bent u op zoek naar een specifieke kleur dan kunt u a) een kleurenstaaltje per post toesturen of b) een kleurcodering meemailen bij uw bestelling. Vermeldt dit aub in het opmerkingen veld in het bestelformulier. My favourite is bekend met de kleurcoderingen RGB, CMYK of Pantone.

Mag ik de kussenhoes en gordijnen wassen?
U mag de kussens en gordijnen wassen. Wij adviseren u de machine op 30 graden in te stellen. Het gebruik van een droger wordt niet geadviseerd. Bestelling Kan ik de producten in een “echte” winkel bekijken? Nee, de producten worden via het internet aangeboden op www.myfavourite.nl . Onder de knop Producten ziet u de verschillende artikelen en de standaard formaten waarin ze te bestellen zijn. Maatwerk is mogelijk, neem daarvoor gerust contact op met My Favourite over de mogelijkheden.

Aanlevering foto materiaal

Wat gebeurt er als mijn foto van onvoldoende kwaliteit is?
Het kan zijn dat de foto niet goed genoeg van kwaliteit is. MyFavourite neemt contact met u op om met u naar een oplossing te zoeken. My Favourite heeft mogelijkheden om door gebruik te maken van digitale technieken de foto kwalitatief op peil te brengen. Deze mogelijkheden zijn echter niet onbegrensd.

Kunnen er meerdere foto’s in één product gecombineerd worden?
Ja dat kan. Afhankelijk van de vraagstelling zal MyFavourite een offerte aan u aanbieden. Een meerprijs is afhankelijk van het totaal aantal foto’s dat gewenst is op het product. Neem hiervoor contact op met MyFavourite.

Productie Wat zijn de specifieke levertijden van de verschillende producten?
Wij houden de volgende levertijden aan: Canvas schilderijen en banieren 3 werkweken. Kussenhoezen 3 werkweken. Lampenkappen 6 werkweken.

Kan ik de aangeleverde foto veranderen, de betaling is reeds twee weken geleden afgeschreven van mijn rekening?
MyFavourite start direct na ontvangst van de foto en betaling het productieproces om de afgegeven levertijd te kunnen waarborgen. Gezien het feit dat de fotobewerking de eerste fase van het productieproces beslaat, is het niet mogelijk de foto te veranderen.

Producten op maat

Ik wil voor mijn bedrijf producten laten maken met een logo, speciale kleur of bepaalde print, kan ik bij MyFavourite terecht?

Ja dat kan, MyFavourite heeft ook een business to business afdeling. Daar kunnen kunnen groepen en bedrijven terecht die meer dan 1 product nodig hebben. Samen met de medewerkers van MyFavourite wordt een ontwerp gemaakt dat speciaal voor u wordt geproduceerd. Zo bent u gegarandeerd van een uniek product voor uw business to business behoefte. Zie ook MyFavourite zakelijk.

Betalingsmogelijkheden

Hoe kan ik betalen?

U kunt via internet of telebankieren een bankoverschrijving doen naar MyFavourite. Rabobank rek.nr. 12.74.41.751 t.n.v. MyFavourite – te ‘s-Graveland, onder vermelding van uw naam en productkeuze.

Waarom betaling vooraf en niet tijdens aflevering?

MyFavourite maakt producten van uw persoonlijk aangeleverde foto materiaal. Het unieke karakter van het product maakt het niet mogelijk het product aan anderen te verkopen. Het is daarom van belang van te voren alle verplichtingen te regelen opdat een goede levering verzorgd kan worden.

Levering

Wanneer wordt mijn product of bestelling geleverd?

MyFavourite houdt u via E-mail op de hoogte van de geplande levering. Mocht u desalniettemin vragen hebben over de levering dan kunt u een e-mail sturen naar mail@myfavourite.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Het afleveradres is niet hetzelfde als het factuur adres, wat moet ik doen? (zie hieronder)

Kan ik een product bestellen en dat bij iemand anders laten bezorgen als kado?

In veel gevallen is het factuuradres hetzelfde als het afleveradres. Indien dit niet zo is, bijvoorbeeld als u het product kado wilt geven en wilt laten afleveren op een ander adres, kunt u dit aangeven op het bestelformulier. De e-mail bevestiging blijft echter gebaseerd op de bestel informatie respectievelijk de factuurgegevens. In ons voorbeeld blijft uw kado dus een verrassing.

Garantie

Heb ik garantie op de producten van MyFavourite?

Kleurechtheid gegarandeerd tot 1 jaar, 6 maanden productgarantie op alle technische/mechanische onderdelen.

Mijn vraag is nog steeds niet beantwoord, wat kan ik doen?

Indien uw vraag nog steeds niet beantwoord is verzoeken wij u het informatie & bestelformulier te gebruiken en daarin uw vraag aan on te stellen. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Informatie of Bestellen